Sponsorul principal al Muzeului Antipa este MOL Romania, iar partenerii proiectului sunt Primaria Municipiului Bucuresti, prin Directia de Mediu-Serviciul Ecologie Urbana, Crucea Rosie Romana, Filialele Sectoarelor 1 si 4, Aspire to change, Scoalait.ro, Profu de sah, Rom Autentic,...
Alaturi de Mihai Radulescu la pupitrul stirilor se vor afla castigatorii concursului „Telejurnalul Copiilor”, intr-o editie speciala a Telejurnalului difuzat pe TVR 1 si TVR INFO. Canalul de stiri al Televiziunii Romane, TVR INFO, mai difuzeaza si documentarul „Guvernul...
Dupa finalizarea noii unitati de productie, fabricile din complexul HELL se intind pe o suprafata de 77,11 hectare (771.100 metri patrati).
56% dintre parintii romani declara ca dinamica familiei s-a imbunatatit odata cu aparitia copiilor, in timp ce 28% considera ca aceasta s-a inrautatit, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care si-a propus sa afle mai multe detalii despre motivatiile,...
,,Ce s-a simtit pe teren s-a simtit si in tribune. Am fost o mare echipa formata din cei 54.967 de oameni din tribune si noi, cei de pe teren ”, declara Gica Popescu, reprezentantul Generatiei de Aur.
PUBLICITATE:
Etichete
Eveniment
· SPONSORSHIP
· Sport Marketing
· Cercetare
· Business
· Research
· Lansari
· Retail
· Timp Liber
· Campanii
· Management
· Responsabilitate Sociala
· Servicii Financiare
· Entertainment
· Festival
Articole:
,,Asteptam afaceri din zona restaurantelor, cafenelelor si celor conexe sa se inscrie: participarea este gratuita, dar castigul pentru...
Ansamblul de muzica baroca SEMPRE continua primavara baroca bucuresteana cu un eveniment muzical de exceptie – LA NOTTE. Duminica, 26...
Doi adolescenti vor fi prezentatori pentru o zi ai Telejurnalului TVR 1, de la ora 20.00, iar telespectatorii pot castiga premii de...
CELE MAI RECENTE ARTICOLE
PUBLICITATE: